hey im jojo. im from canada and i dont like asparagus, i don't have a tagged me or about im so boring but u can ask anything if you'd like
home  godess (florence)  goddess #2 (isabella)  ALL THE GODESSES (band) 

afeelingdeepinyoursoul:

OH MY FUCKING GOD HELENA

nine38:

GO TIME JGDVJHVDJHVSKBS

thahalfrican:

marygabou:

WHAT IS THE DIFFERENCE,?

SIKE 
Catch me dead in that iTomb

#Levels

orphanblack:

Celebrate the season 2 premiere on Twitter with some of your fellow #CloneClub members!

Here’s just a few casual tweets from some casual Orphan Black fans.

(Source: pheeta)

kupky:

how to not see spoilers

  • finish series in nonstop marathon without sleep before returning to tumblr

(Source: shinymetapod)

kah-nachos:

borgicide0:

How do you stub your toe THAT hard?

legos man

miucciapet:

i’m deleting

(Source: lanturd)

helenaassarahasbeth69:

IF YOU ARE PARTICIPATING IN THE CLONEPOCALYPSE, LIKE OR REBLOG THIS. LETS SEE HOW MANY OF US THERE ARE.

image

(Source: helenassarahasbeth69)

dolphinboy89:

LMFAO

(Source: ridge)

(Source: onlyin-mymind)

gothicgrandpaqueen:

you catch a lot of flies with honey, but you catch more honeys being fly

Anonymous asked: Why do you hate the john green thing? Just curious.

thatrandomllama:

shuttersmiley:

thatrandomllama:

whitegirlsaintshit:

because fuck john green

  • he’s creepy as fuck. he does this weird thing where he fetishizes nerdy girls and shit. and it’s very fucking creepy to characterize young women when you’re, like, 40. and misogynistic. all the girls in the books are supposed to be these cutesy ass bookworm bitches that are lowkey sexy and probably wanna do shit like ride dick to a white-washed blues song. i’m not with it. and there’s nothing wrong with that, but when you look down on other women, or female-identifying people, you’re a piece of shit.
  • all of his characters are pretentious as fuck. what fucking teenager with cancer takes a cigarette out and walks around with it in between his lips without smoking it? like, if you’re going to go through this whole spiel about metaphors and shit, you can cancel that, because you literally just paid for… nevermind. nawl. fuck it.
  • all his books seem like a damn (500) days of summer, perks of being a wallflower, twilight ass mashup. anyone can predict what the fuck is going to happen by looking at the damn cover. some whiny ass white boy living in a boring world finds a white girl with the Emma Watson haircut reading a book or some shit and she has something unique about her (i don’t know, something that’s wild ableist and insensitive to write in a book, say, cancer), and he falls in love with her, instantly puttin her on a pedestal. they listen to the smiths and scoff at people who play Migos, call themselves misanthropes, run through the city and eat deli sandwiches in the park, then kiss in an alleyway. somewhere in the book, green will trash the girl (maybe she moves, or she dies, or something), and then the boy moves on with wispy eyes and a hard stare with a cigarette tucked behind his ear that he never lights.
  • he’s one of those pseudo-intellectual assholes that thinks that people with a certain kind of smarts are better than those who aren’t seen as conventionally smart (conventionally smart meaning the “white” kind of smart: perfectly enunciated words, coiled up, reading a book while pushing a pair of glasses up their nose, and containing a lot of angst about the world around them because everyone is “devolving into an idiot”)
  • plus, he’s just a ugly nerdass and i don’t care for him or any of his damn work to be on my dashboard. go read something better. fuck that christmas lights in your bedroom ass nigga.

With all due respect, I disagree. 

-John Green has NEVER given the impression that his has a fetish for young girls. If you have any evidence of him doing so, then speak up, but if you don’t, please do not continue to say this because it is a very serious accusation. You clearly haven’t read his books, or watch his videos which I highly recommend before  you even think of accusing him of such things. If you knew of his work, I doubt you’d be saying this. 

-I personally don’t find Augustus Waters to be pretentious, but I respect your opinion. Also, you’re completely wrong about what you think happens at the end of the The Fault In Our Stars. 

-John Green does not give the impression in any of his work that he believes that he his above anyone else because of his intelligence. Also, there is no “white kind of smart”. White people are capable of having the same types of intelligence as every other race, because all races are the same and are capable of the same things.

-Is “ugly” really the worst insult you can come up with? I’m very sorry that you can’t find the beauty in someone. What’s wrong with being “nerdy”? There’s nothing wrong with identifying with “nerdy” traits, being knowledgeable about things you’re passionate about is a good thing.  Also, never use the N word. That is a very offensive term and I recommend you do not use it again. 

Bitch are trying to tell black people that they can’t say nigga? Are you even serious right now?

Yeah, I am serious. Some people find that offensive, because of the way that word has been used throughout history. 

basedpidgeot:

gf: babe come over

me (a lawnmower) : no i cant im cutting the grass and you live in the sky

gf: my parents are out

me: image

THEME  by  ITZIAR DAMBORENEA